tisdag, januari 31, 2006

En måndagskväll

C och jag har kommit igång med Kick’n Box- träningen riktigt ordentligt. Minst en gång i veckan, oftast två, blir det (måndagar och torsdagar). Måndagskvällarna den här våren börjar träningen redan 18:30 så man hinner lagom hem från jobbet och snabbfixa käk som man kan träna på. Efter träningen igår skippade jag Commander in Chief och ärligt talat så saknade jag det inte. Inte ens Camilla som tycker att det är lika bra som Vita Huset orkade titta klart. Jag satte mig framför datorn och jobbade en stund istället. Är man fritidspolitiker så är man. Avslutade strax före 21 och såg att Guldbaggegalan börjat. Lena Endre var iklädd nåt flått djur och jag önskade CSI skulle börja. Säga vad man vill om CSI: NY men originalet är ett par snäpp vassare. CSI:Miami orkar jag förresten inte titta på längre, David Caruso spelar över så det stänker om det och gör Horatio Caine till en parodi på rättvisesnutar. Vilket för övrigt måste anses som en bedrift. Emily Procter är rätt söt men det räcker inte för att rädda serien. Efter CSI var det äntligen dags för ännu ett avsnitt av Vita Huset… vilket avsnitt sen…det håller fortfarande stilen.

Inga kommentarer: