onsdag, juli 04, 2007

Nääe inte GnällKjell!!

Rix Morronzoo tycks bli en följetong här i min blogg* för nu känner jag att jag måste skriva igen. Det vanliga gänget, Titti, Roger och snuskgubben Gert tar semester och vem hyr man då in som vikarie? Jo Kjell Eriksson! En av de kassaste radiopratarna i rikssänd radio någonsin, alla kategorier. Det var han som fick mig att sluta lyssna på Morronpasset en gång i tiden. Förutom att ha en enerverande gnällig röst som inte passar en radiopratare så är bara sååå tråkig att lyssna på. Den andre vikarien, Paul Haukka, är klasskillnader bättre, tyvärr dränks hans röst för det mesta av GnällKjells innehållslösa fjortisbabbel.

*Tidigare inlägg om Rix Morronzoo: Rix Morronzoo, Rix Morronzoo prisade,

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Carina W sa...

Ajaaa! Håller ju med helt och hållet. Jag ogillar även Haukka av ren princip och jag tänker surt sitta med armarna i kors och muttra tills Bruden, Bögen och Busfarbrorn är tillbaka.

/Carina

PW sa...

Hej Carina :)
Vad har du emot Haukka?