torsdag, juni 14, 2007

Några lyssningsvärda sommarpratare 2007

Man har presenterat årets Sommarpratare och det är några intressanta personer med men mest ointressanta och i några fall helt okända för mig. Varje år finns det en och annan som jag gärna skulle vilja lyssna på men det blir sällan så. Skulle jag mot förmodan komma ihåg vilken dag det är så måste jag göra något annat och lyckas i bästa fall få höra en del av programmet. Till min glädje så ser jag att sommparprogrammen ingår i Poddradion och jag ska förstås skapa en prenumeration. Nu kan jag lyssna på de sommarpratare som jag tycker är intressanta och jag kanske också lyssnar på någon som jag inte har en aning om vem det är Ja jag kanske till och med lyssnar på någon som jag tror är helt ointressant. :)

Sommarpratare som jag kan tänka mig att lyssna på:
  • 4 juli: Filip Hammar – programledare, journalist och
    Fredrik Wikingsson - programledare, journalist
  • 17 juli: Camilla Läckberg - deckarförfattare
  • 8 augusti: Knut Knutson – auktionsförrättare, programledare Antikrundan SVT
  • 10 augusti: Filippa Reinfeldt - sjukvårdslandstingsråd Stockholms län (m)
  • 12 augusti: Christer Fuglesang - astronaut
Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: